“Benilloba no pot restar al marge del canvi polític al País Valencià”

El nou col·lectiu de la coalició s’ha presentat en societat aquest diumenge amb una passejada al Molí del Salt

El diputat Joan Baldoví, l’alcalde de Muro, Rafa Climent, i el portaveu a Alacant, Tomàs Mestre, entre els assistents

Més de cinquanta persones han participat aquest diumenge en l’acte de presentació de Compromís a Benilloba. El nou col·lectiu s’ha estrenat amb una visita a un dels paratges més emblemàtics de la localitat, el Molí del Salt, una metàfora dels objectius polítics de l’organització que aposta per “posar en valor el poble i els seus indrets més significatius, que la desídia està convertint en abandonats”.

La nova agrupació, que s’ha presentat amb un acte “en moviment”, que simbolitza la seua vocació d’avançar cap a una nova de forma de “fer política, que pose a les persones en l’eix de la seua acció i no els interessos personal o partidistes”, va comptar amb la presència del diputat a Madrid, Joan Baldoví, l’alcalde Muro, Rafa Climent, el portaveu de Compromís a Alacant, Tomàs Mestre o el regidor a Alcoi, David Abad, entre altres.

Ana Delia “Taes” Gisbert, coordinadora local de Compromís Benilloba, va destacar la importància del nou col·lectiu en la seua intervenció davant mig centenar de persones, “A ningú se li escapa que ens trobem en un moment clau en la història, que ara, en este País, és el moment de dir prou de dècades de polítiques interessades i personalistes, que arriba el moment del Canvi i que Benilloba no pot estar un dia més sense l’instrument més potent que tenim per a fer-ho realitat, Compromís”

Davant un nombrós públic, tant de veïns del municipi com d’altres punts que van voler estar al costat del nou col·lectiu en el dia de la seua posada de llarg, Gisbert va destacar que “els ciutadans tenen ara l’oportunitat de triar entre més del mateix o una nova forma de fer política, la que utilitza la gestió per a solucionar problemes i no per a crear-los”.

benilloba_collectiu2

I tot amb un compromís clar “radicalitat democràtica, aplicar la política del bé comú i consultar al poble les qüestions importants que afecten a tot el col·lectiu”. Anna Dèlia va posar un èmfasi especial en un punt “les majories absolutes no poden servir per a fer i desfer pels interessos de les persones que ens governen, volem una política de portes obertes, de gestió transparent i que consulte al poble. Tancar-se a l’ajuntament només és sinònim de covardia”.

Per la seua banda, Baldoví va destacar la importància la importància del nou col·lectiu de Benilloba com “un baluard més del procés de canvi que viu el país i que estem construint poble a poble, amb les persones com a principal preocupació de Compromís”.

L’alcalde de Muro, Rafa Climent va intervenir per a defensar la política del bé comú que representa Compromís “els homes i les dones valents que s’atreveixen a plantar cara als que ens han gestionat fins ara tenim uns valors fonamentats en l’interès general, el de les persones, amb trellat i experiència que volem posar al servei del país”.

benilloba_collectiu3

Tomàs Mestre, portaveu a Alacant també va intervenir per a felicitar la creació del nou col·lectiu, “una eina clau per a construir el país que tots volem, el país que es fa a partir de solucionar les necessitats de les persones i amb una visió de futur que ens ha de permetre construir unes estructures fortes per a garantir el benestar de totes i tots”.